torsdag 14 januari 2010

Tillökning i tygförrådet

Jag fick ett presentkort hos Jofotex av min kära sambo i julklapp så i lördags bar det av dit.


Jag som egentligen inte gillade tågen förll för detta iallafall. Tänkte att min yngsta dotter nog skulle vara ursnygg i en tågpyjamas.
De bruna ugglorna har jag alltid gillat och de befintliga ugglekläderna börjar bli för små så jag passade på att köpa en bit till.
Det blommiga är ett sweatshirttyg som nog blir byxor och det randiga en tjock härlig trikå.


Den gröna velouren är ämnad till en beställning. Hade tur och hittade en bit med nedsatt pris. Jofotex har hela bordet fullt med tyger till nedsatt pris. Det kan vara sista snutten på en rulle, fult i kanterna tex. Till sist svart och vit jersey och en bit gul mudd som tyvärr inte alls passade till det jag hade tänkt.

Ett besök på IKEA resulterade i en 3-metersbit av deras "barnslig".



1 kommentar:

Mimmi sa...

Vilken underbar julklapp! Önskar att min sambo kunde tänka på sådant också ;-)