onsdag 4 januari 2012

Mysoveraller, åter mysoveraller

 Min storebror gillar Rolling Stones. Eller åtminstone loggan som han även har tatuerad på underarmen. Därför fick hans lille son denna onepiece i julklapp. Loggan är en påsydd egengjord applikation.

 Min yngsta dotter ville ha en rosa med "Tilde" på armen. Tyvärr behövde hon en större storlek än jag trodde så det får bli en något slimmad modell. :-)

 På en julmarknad jag stod på i slutet på november fick jag en beställning på en likadan stones-overall som  min brorson fick.

 Storasystern till mottagaren ovan fick en blå med namn och en fjäril.


Min säljare i Helsingborg tog hem en beställning på en ljusblå overall med namnet Philip.

1 kommentar:

Åsa Tidqvist sa...

alltså, rollingstones-op är det coolaste jag sett!! hjälp vad många du sytt!