söndag 5 juni 2016

Till min systerson

Min lillasyster ska snart få sitt första barn, en son, och idag gick hennes babyshower av stapeln.
Det blev en mycket lyckad överaskningsfest med god mat och fika. 
Hon fick många fina presenter, bla en stor blöjtårta som en av tjejerna gjort.
Av mig fick hon de plagg jag hade färdiga. Det lär bli fler tills grabben kommer om en månad.


    Det blev två sparkdräkter. 




En sparkpåse i velour. Denna variant är inte särskilt väl utprovad så jag vet inte hur den passar. Jag hoppas att jag kan få en utvärdering vartefter.


En body i det här urgulliga tyget från Ohlssons tyger. Denna är i storlek 62 så det lär dröja lite innan han kan ha den.


Även dessa muddbyxor i velour är i storlek 62 om jag inte minns fel.

Ingen bebis utan en filt. 😊

Inga kommentarer: