onsdag 12 maj 2010

Så var man igång igen...

Efter mitt lilla uppehåll som jag skrivit om i inlägget nedan satte jag igång
med några hängselklänningar med matchande hättor.

Den första var storlek 3 år men den tyckte jag blev lite för kort. Så jag förlängde samtliga mönster några centimeter.
Jag tror jag köpte tyget ovan på Stoff och stil men jag är inte säker. Irriterande nog är det en fläck på tyget väl synlig på framsidan så denna får väl säljas till reapris. Storlek 86/92.


De röda flodhästarna kommer från Ikea. Storlek 86/92.


Så även det här tyget med hjärtan. Storlek 74/80.

2 kommentarer:

sorkmor sa...

Åh vilka härliga klänningar :)

Gulludden sa...

Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favorit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica