tisdag 31 mars 2009

Nytt inköp

Var en vända till Jofotex och handlade lite mer än jag skulle. Jag skulle egentligen bara hämta mina bokade lila elefanter med matchande velour men det blev lite mer. Förvånad någon?
Det blev en meter rosa interlock, lite svart mudd (endast pga att det krisar här hemma. Annars köper jag bara mudd från Stoff och Stil) samt blå interlock som behövs till en beställning.
Att färga själv är superkul. Denna gång blev jag dock ganska besviken. Färgade blå ugglor, vit mudd och beige sweatshirttyg. Färgen blev väldigt tråkig. Och ugglorna blev jättenoppiga. Vet inte om det var sämre kvalité på dem än på tidigare ugglor. Har aldrig varit med om att det har blivit noppigt efter två tvättar.

1 kommentar:

Äppel Päppel sa...

Härligt med shopping! Fina tyger! Vad konstigt att ugglorna noppade sig! Synd att du inte blev nöjd med färgen, jag tycker den ser fin ut!