onsdag 13 maj 2009

Massproduktionen fortsätter

Som jag skrev i förra inlägget tycker jag att massproduktion är urtrist. Därför har den här högen muddbyxor tillverkats under en längre tid. Jag väntade bara med bloggandet och fotograferingen till alla var klara. Färgen på de olika storlekarna bestämdes beroende på hur mycket tyg jag hade. Har jobbat på att bli av med lite för att göra plats för nytt.
Övre raden från vänster: 3 par i storlek 50/56. De turkosa och röda från Stoff & Stil och det gröna från Tygvaruhuset. 2 par i storlek 62/68. Röd/svart-randig från Andersson & Hjalmarsson och det orangea från Jofotex.
Nedre raden från vänster: 2 par i storlek 74/80. Båda från Stoff & Stil. 2 par i storlek 86/92. Det orangea från Jofotex och det randiga från Andersson & Hjalmarsson.
Den svarta mudden är från Jofotex och övriga från Stoff & Stil.
Så här långt har jag medvetet valt färger som passar både flickor och pojkar för att kunna hålla nere antalet lite. Men det ser lite trist ut. Kanske slinker det med några rosa, vad vet jag...

Inga kommentarer: